Translate

вівторок, 12 січня 2016 р.

П'єзоелектрична форсунка DENSO. Будова. Принцип роботи. Пьезоэлектрическая форсунка DENSO. Строение. Принцип работы.

П'єзоелектрична форсунка відрізняється від магнітної більш високою швидкістю спрацьовування , завдяки чому підвищується точність регулювання і з'являється можливість здійснювати вприскування в камеру згорання більшу кількість разів за цикл.

      Характеристики (код моделі, індивідуальна корекція подачі) вказуються на корпусі форсунки у вигляді QR коду і обов'язково програмуються в блоці управління.
      Будова.

П'єзоелектрична форсунка 1-розпилювач, 1.1 - голка розпилювача, 1.2-пружинка голки, 2-клапана група, 2.1-корпус клапана, 2.2-клапана, 2.3-пружина клапана, 2.4-розподільник каналів клапана, 2.5-направляючі штирі клапана,  3 та 4 поршні гідро-компенсатора, 3.1-поршень (штовхач клапана), 3.2-пружина поршня, 3.3-гільза  гідро-компенсатора, 3.4-поршень з пружиною (направлення  п'єзоелемента )  5- п'єзоелемент. 6-зажимна гайка розпилювача. 7-корпус.






Робота п'єзоелектричних форсунок:
 - При подачі напруги на п'єзоелемент 1 його лінійний розмір змінюється, поршні 2 та 3 і клапан 4 переміщаються вниз. Відкривається канал зливу палива з керуючої камери, що перекривається верхньою частиною клапана. Тиск в керуючій камері 5 падає. Під тиском палива запірна голка 6 піднімається і відбувається вприскування палива.  
- При знятті напруги з пьезоелемента 1 поршні 2 та 3 і клапан 4повертаються назад під дією пружин. Канал зливу палива з керуючої камери 5 закривається. Тиск в керуючій камері 5 зростає. Запірна голка 6 опускається і зупиняє уприскування палива.
- При роботі на холостому ходу блок управління знижує напругу, що подається на п'єзоелемент 5 , і зменшує швидкість спрацьовування форсунки. Це дозволяє знизити шум від роботи.






Немає коментарів:

Дописати коментар