Translate

середа, 1 січня 2014 р.

Будова Common Rail

Будова



При розробці даної системи, було взято за основу систему, із безпосереднім впорскуванням палива у циліндри двигуна. Також система Common-rail укомплектована ЕБК(8), що дозволяє якісно підвищити продуктивність усієї системи живлення.

Контур низького тиску

Контур низького тиску включає в себе такі елементи:
  • Паливний бак (7)
  • Паливний насос низького тиску(підкачуючий)
Традиційні для дизельних систем живлення поршневі ППН задовільняють потреби системи але є непрактичними. Як правило у системі застосовуються паливні насоси шестеренчастого та роторного(роликового типу) із автономним електропривідом, які занурені у паливному баці. Тиск подачі визначається заповненням плунжерного простору та мащенням і становить 0,5...0,8 МПа.
  • Паливний фільтр(відстійник)(6)
  • Паливопроводи низького тиску
  • Охолоджувач палива(теплообмінник)
Теплообмінник призначений для зниження температури палива. У зв’язку із великим тиском подачі застосовується декілька теплообмінників, на які подається охолоджуюча рідина, що має свій низькотемпературний радіатор. Цей контур відповідає за подачу чистого палива у контур високого тиску.

Контур високого тиску

Контур високого тиску включає в себе такі елементи:
  • ПНВТ із клапаном регулювання тиску (1)
  • Паливний акумулятор(рампа) із регулятором тиску(3)
Деталь закріплюється на головці блоку циліндрів у вигляді товстостінного трубопроводу.
Розміри акумулятора фірми Bosch:
  1. Внутрішній діаметр: 10мм
  2. Зовнішній діаметр: 18мм
  3. Довжина: 280...600мм
  4. Об’єм: 22...60мл
  • Паливопроводи високого тиску
  • Паливні форсунки(5)

Електронна система керування

Електронна система керування складається з таких компонентів:
  • Електронний блок керування(ЕБК)(8)
  • Паливний насос низького тиску
  • Датчик положення(швидкості обертання) колінчастого валу(14)
  • Датчик положення розподільного валу(13)
  • Датчик положення педалі акселератора(12)
  • Датчик масової витрати повітря(11)
  • Датчик температури повітря(9)
  • Датчик температури охолоджуваної рідини(10)
  • Датчик тиску наддуву
  • Датчик тиску палива(2)
  • Паливні форсунки(5)
  • Клапан-регулятор тиску палива
  • Коло керування свічками розжарення
Інформація від різних датчиків надходить в ЕБК, який обробляє ці сигнали. Згідно з характеристичними картами, які зберігаються в пам’яті, блок вираховує оптимальну кількість впорскування палива для кожного циліндра на всіх режимах роботи двигуна. Також ЕБК виконує функцію моніторингу та самодіагностики, що полегшує пошук несправностей.

Немає коментарів:

Дописати коментар