Translate

середа, 29 січня 2014 р.

Будова і особливості форсунки BOSCH CRI 2.5. Строение и особенности форсунки BOSCH CRI 2.5

       Зустрілась мені форсунка ось такого типу. Даних в Esi[tronic] немає. СD Test Data також немає протокола для діагностики. Тому, прийшлось  імпровізувати.
Ось я її розібрав і хочу з вами поділитись думками на рахунок цього типу форсунок.

Будова і особливості форсунки BOSCH CRI 2.5


  1. Магніт
  2. Балансивна шайба магніта
  3. Пружина магніта
  4. Грибок центруваня шайби повітряного зазору і пружинки 
  5. Шайба повітряного зазору (0,050 мм)
  6. Зажимна гайка клапана
  7. Шайба регулювання ходу анкера
  8. Направляюча
  9. Корпус
  10. Пружина розпилювача
  11. Балансивна шайба ропилювача
  12. Циліндричні штирі
  13. Голка розпилювача
  14. Зажимна гайка розпилювача
  15. Корпус розпилювача
  16. Анкер
  17. Клапан
  18. Поршень

Особливість.

Як ви могли помітити з малюнка, клапан не такий як у звичайних форсунках Bosch.
А саме.
       На заміну кульковому клапану прийшло двох конусне запирання.
(2) Конус зовнішній з направляючим штирьком анкера в якому є 2 отвори (3) які подають паливо під високим тиском на конус. (1) Анкер з закриваючим конусом (якщо непомиляюсь з метало-кераміки повністю зроблений анкер, або підданий цементації чорного кольору). В цього клапана більша площа запирання клапана, а це значить що в звичайних умовах експлуатації він буде ходити довше (без різних факторів: вода, бруд).
       Ну і здивувала шайба повітряного зазора. Такого, ще небуло, кругла пластиночка товщиною 0,050 мм.

 






Немає коментарів:

Дописати коментар