Зустрілась мені форсунка ось такого типу. Даних в Esi[tronic] немає. СD Test Data також немає протокола для діагностики. Тому, прийшлось імпровізувати.
Ось я її розібрав і хочу з вами поділитись думками на рахунок цього типу форсунок.
Будова і особливості форсунки BOSCH CRI 2.5
Особливість.
Як ви могли помітити з малюнка, клапан не такий як у звичайних форсунках Bosch.
А саме.
На заміну кульковому клапану прийшло двох конусне запирання.
(2) Конус зовнішній з направляючим штирьком анкера в якому є 2 отвори (3) які подають паливо під високим тиском на конус. (1) Анкер з закриваючим конусом (якщо непомиляюсь з метало-кераміки повністю зроблений анкер, або підданий цементації чорного кольору). В цього клапана більша площа запирання клапана, а це значить що в звичайних умовах експлуатації він буде ходити довше (без різних факторів: вода, бруд).
Ну і здивувала шайба повітряного зазора. Такого, ще небуло, кругла пластиночка товщиною 0,050 мм.
Ось я її розібрав і хочу з вами поділитись думками на рахунок цього типу форсунок.
Будова і особливості форсунки BOSCH CRI 2.5
- Магніт
- Балансивна шайба магніта
- Пружина магніта
- Грибок центруваня шайби повітряного зазору і пружинки
- Шайба повітряного зазору (0,050 мм)
- Зажимна гайка клапана
- Шайба регулювання ходу анкера
- Направляюча
- Корпус
- Пружина розпилювача
- Балансивна шайба ропилювача
- Циліндричні штирі
- Голка розпилювача
- Зажимна гайка розпилювача
- Корпус розпилювача
- Анкер
- Клапан
- Поршень
Особливість.
Як ви могли помітити з малюнка, клапан не такий як у звичайних форсунках Bosch.
А саме.
На заміну кульковому клапану прийшло двох конусне запирання.
(2) Конус зовнішній з направляючим штирьком анкера в якому є 2 отвори (3) які подають паливо під високим тиском на конус. (1) Анкер з закриваючим конусом (якщо непомиляюсь з метало-кераміки повністю зроблений анкер, або підданий цементації чорного кольору). В цього клапана більша площа запирання клапана, а це значить що в звичайних умовах експлуатації він буде ходити довше (без різних факторів: вода, бруд).
Ну і здивувала шайба повітряного зазора. Такого, ще небуло, кругла пластиночка товщиною 0,050 мм.
Немає коментарів:
Дописати коментар